Gabinet

Jak usprawnić rejestrację pacjentów w Twojej placówce?

Zakres pracy pracowników medycznych jest dziś bardzo szeroki. Umawianie wizyt w recepcjach to często spore wyzwanie zarówno dla pacjentów, jak i dla pracowników placówki medycznej. Z jednej strony technologia daje nam dziś mnóstwo możliwości i możemy zarejestrować się i przez telefon, ale także przez maila lub formularz udostępniany przez jednostkę. Z drugiej strony skuteczne zarządzanie całą tą komunikacją jest czasem problematyczne. Wiele razy zdarza się ominięty email, a nieodebrane połączenia telefoniczne to zgroza całej branży. Oprócz telefonu, recepcjonista obsługuje też komputer, ale także pacjentów czekających przy rejestracji. Nic dziwnego, że zbyt często w takich miejscach panuje nerwowa atmosfera, a obie strony czują się sfrustrowane.

Gdzie szukać odpowiedniego rozwiązania?

W sytuacji, gdy mnóstwo telefonów nie doczekuje się odpowiedzi, a w grafik wkrada się chaos, znacznie spada wydajność pracy. Konieczne jest szukanie efektywnych i skutecznych rozwiązań, które w rzeczywisty sposób pomogą w pracy placówki medycznej i zapewnią jej pacjentom obsługę na satysfakcjonującym poziomie. Gdzie szukać pomocy, która będzie warta zainwestowanych w nią pieniędzy i realnie przełoży się na poprawienie jakości naszego biznesu? Bez wątpienia jednym z najlepszych rozwiązań dostępnych dla przedsiębiorców wielu branż jest elastyczny i kompleksowy system obsługi klienta Thulium. Pomaga on w szybki sposób zautomatyzować ogromną część obsługi klienta, w tym wypadku pacjenta. Jedną z jego zalet jest możliwość obsługiwania kilku placówek przez jeden system, co niewiarygodnie wpływa na skuteczną kontrolą zachodzących procesów i szybkie reagowanie na problemy.

gabinet

Ważny obszar kontaktów z pacjentami zostanie uporządkowany

Obsługa klienta w każdej branży to jeden z najważniejszych, a jednocześnie najwrażliwszych obszarów, na którym może dojść do niechcianych sytuacji. Niezależnie od tego, czym zajmuje się Twoja firma, obsługa klienta to pierwsza linia frontu i od kontaktu z nią zależy w dużej mierze zadowolenie klientów, co przekłada się realnie na korzyści materialne. System Thulium sprawia, że telefoniczna rejestracja pacjentów staje się sprawna i szybka. Telefon i formularz kontaktowy to bardzo popularne sposoby rejestracji pacjentów. Thulium dzięki funkcji menu głosowego IVR pomaga Ci w łatwy sposób zautomatyzować proces rejestracji, a system helpdesk pomoże opanować całościowo kontakt mailowy. Odbierzesz wszystkie telefony i umówisz wszystkie wizyty.

Całościowe zarządzanie

Wszystkie placówki, którymi zarządzasz będą oparte o jeden zintegrowany system, co sprawi, że sprawniej będzie można przekierowywać pomiędzy nimi pacjentów oraz ich dane chorobowe. Dzięki dobremu przepływowi informacji Twój pacjent w każdej placówce będzie mieć zapewniony podobny, odpowiednio wysoki poziom obsługi. Historia jego kontaktu oraz łatwa identyfikacja pacjenta ułatwi pracownikom poszczególnych placówek zajęcie się nim w odpowiedni, a przede wszystkim szybki sposób. Informacje na temat poszczególnych telefonów, smsów i formularzy zostają zapisane w systemie, co ułatwi koordynację pracy całego zespołu oraz spowoduje, że telefoniczna rejestracja pacjentów będzie przebiegać spokojnie, a jednocześnie szybko i sprawnie.